Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с компресор - включване и изключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от psychedelics Покажи съобщение
    От София съм, а колата е 2003 година. Преди да отида за зареждане проверих в Аутодата, че й дават точно 500 грама.

    Когато момчето тръгна да зарежда гледа в някаква таблица и видя 650. Аз му казах че след 2002 година е 500 грама, но нали знаете по сервизите колко уважават мнението на клиентите.

    Иначе сметката е точна. В колата имаше 320 грама и са ми допълнили 330, сега погледнах точно листа от сервиза.

    Радиаторът се охлажда. Когато компресорът се включи за малко веднага задухва студено, така че вероятно проблемът е такъв, какъвто казвате - препълване. Ще трябва да се разправям сега в сервиза.

    Благодаря за отговорите. Ще пиша, когато има резултат.
    Е, а дано съм бил прав, щото аз смених и влагоуловителя на фреона за 80 лв. преди да се светнем от какво е налягането. Отивай и му кажи че искаш 500 гр., без да се обяснява тоя майстор. И не му искай пари за газта обратно

    Ето го и резултата от 650 гр. Uploaded with ImageShack.us
    Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 23:35.
    ----------------------
    156 SW 1.8TS 07.2001
    Fiat Tipo 1.4Mi
    ----------------------

    Comment


    • #17
      Включи климатика на най-студено и виж дали дебелата тръба, която излиза от компресора, ти се обледенява. Ако е така - много фреон. Ако ли не - имаш друг проблем. Освен това с ФЕС отдавна да си видял какъв е проблемът, ма явно не работиш с него или не знаеш какво точно да маркираш и да гледаш.
      Някой може ли да ми покаже официално инфо за това 500гр. фреон? Защото колата и с 400 ще работи, но с лош к.п.д.
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        На новите 56-ци(от двузоновия нататък, ако не се лъжа) фреона е 500грама, какво искаш да ти показваме, 5 човека ти го казаха?
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
          На новите 56-ци(от двузоновия нататък, ако не се лъжа) фреона е 500грама, какво искаш да ти показваме, 5 човека ти го казаха?
          Тук много хора казват, ти също казваш, ама тези думи "ако не се лъжа" какво означават? Твърдение, убеденост, знание ...
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Тук много хора казват, ти също казваш, ама тези думи "ако не се лъжа" какво означават? Твърдение, убеденост, знание ...
            Батка, аз ти казвам, че на последните 56ци фреона е 500грама...пък точно от кога почват можеш да си провериш и ти, нали си светнат в употребата на ЕПЕР...
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от badmadafaka
              Думите "ако не се лъжа", "доколкото ми е известно" и т.н. означават, че човека за себе си е сигурен в това, което ти казва, обаче поради простата причина, че никой не може да бъде 100% сигурен в нещо (освен ако не е наистина много проЗ), и знаейки, че може да попадне на потребители, които после да почнат да реват във форума, че заради "грешен" съвет от него са си прецакали колата (което поне в 1% от случките просто трябва да е възможно), вместо да рискува после неграмотници да го изнервят, човека прибавя някаква такава фраза с която иска да каже "за мен е това е решението, а ти прави каквото те влече"...
              Става, но аз вече предложих два начина за проверка. А колкото до количеството на фреон попитах някой официално дали го е прочел някъде. В E-Learn не го намерих
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
                ----------------------
                156 SW 1.8TS 07.2001
                Fiat Tipo 1.4Mi
                ----------------------

                Comment


                • #23
                  Прав си. Но желанието ми да помогна е голямо щот и аз явно съм се напатил доста от камуфлажни майстори и сервизи. А и тук има доста ... хвърляне на боб, харчене на излишни пари и после - Алфите били боклук. Ми като нямаш пари за свестни части и сериз просто не си купувай и след това плюй.
                  Колкото до проблема на колегата - работата за диагностициране е до 15мин

                  ---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:02 ----------

                  Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                  [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
                  Ето затова благодаря. Само не разбрах колегата с двузоновия ли е
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от badmadafaka
                    Интересно как всички вярват като някой даде линк за картинка (в случая явно е така, говоря по принцип, да не се обиди нещо mmitaka83)...
                    Ми аз такива картинки за 2 минути мога да направя и да кача някъде, след което да дам линк, а в тях да има каквито си искате стойности на което си искате...
                    Спор, спор, псувни, храна, някой дава линк за картинка с нарисувани цифрички (ама откъде е тая картинка, кой е верифицирал цифрите на нея) и хоп - всичко е ясно, всички са доволни...
                    Всяка една такава картинка може да я е нарисувал чичо ти Манчо от порутеното гаражче на съседната пряка, дето е "оправил 10000 коли"...
                    Ма кво ли и аз се впускам в разсъждения - тука всички много знаят и определят състоянието на една кола с точност до най-малкия детайл по снимка с телефон, качена в "мобилето", ама всички карат коли "на 130 хиляди километра" иначе... То това е почти същото.
                    Чичо Манчо на дали ще ги свърши тия, пък и на чужди езици . Ето и линка за по сигурно. Просто ще е добре да се търси на чужди езици и по чужди сайтове и форуми, понякога хората са я открили топлата вода доста преди нас.
                    http://www.biemmepi.net/Bollettini-T...34a/alfa-romeo

                    Няма проблеми badmadafaka, аз не съм от обидчивите. Айде със здраве!!!
                    Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 11:28.
                    ----------------------
                    156 SW 1.8TS 07.2001
                    Fiat Tipo 1.4Mi
                    ----------------------

                    Comment


                    • #25
                      Те хората са ти го казали и незнам кой е този "майстор дето по манометри ти каза че имаш точно еди колко си грама до грам в системата фреон... Вчера пълних едно пежо 406 по данни трябваше да е 780 гр. 134а ама кво се заприказвахме и и отиде 1 кг веднага почна да щрака шайбата от свръх налягането защитата взе да изключва... изпуснах малко течна фаза нещата се оправиха но в движение.оставихме на място и защото вън бе 35 гр. взе да вдига голямо налягане на фреона и съответно и темп.. та пак същия проблем работи изключи за 20 сек пак зацепи работи спре... още малко изпуснат фреон и сбогом проблем...направих го по манометри горе доло оптимален режим на налягане темп на втечняване кипене и готово и съм на мнение каквото ти пише до грам вкарваш и нищо повече че става проблем
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Нямах възможност да пиша няколко дни.
                        В петък (29.06) отидох при майсторите с молба да източат част от фреона. След доста увещаване се съгласиха и източиха 80 гр. фреон и дори по тяхно настояване ми върнаха парите за това количество.

                        В петък следобяд карах колата в задръстване и проблем вече нямаше. На следващия ден отново при пуснат климатроник - нямаше проблем.

                        От нещата, случили се дотук изглежда, че проблемът е бил препълване на системата.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от psychedelics Покажи съобщение
                          Нямах възможност да пиша няколко дни.
                          В петък (29.06) отидох при майсторите с молба да източат част от фреона. След доста увещаване се съгласиха и източиха 80 гр. фреон и дори по тяхно настояване ми върнаха парите за това количество.

                          В петък следобяд карах колата в задръстване и проблем вече нямаше. На следващия ден отново при пуснат климатроник - нямаше проблем.

                          От нещата, случили се дотук изглежда, че проблемът е бил препълване на системата.
                          Ами сега освен да си отворим по една бира за хубавата работа друго не остана май.
                          Мисля че темата ще е полезна и за други колеги, че с тея майстори... мале мале.
                          ----------------------
                          156 SW 1.8TS 07.2001
                          Fiat Tipo 1.4Mi
                          ----------------------

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                            Ами сега освен да си отворим по една бира за хубавата работа друго не остана май.
                            Мисля че темата ще е полезна и за други колеги, че с тея майстори... мале мале.
                            Да, на хлад определено е по-добре. Само тези пишман майстори не гледат ли какво става след като напълнят колата? То манометрите веднага показват
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                              [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
                              колеги, аз съм с вътрешен ФЛ на 156, 1.9 jtd 2002 год. Гледам таблицата, за мен частта където пише фейслифт ли се отнася или горния ред 156?Там е посочено до 2002 г. Струва ми се, че и моя компресор често включва и изключва...
                              Last edited by georgi_pg; d.m.y г., 19:00. Основание: 1

                              Comment


                              • #30
                                Слагайте му 500 грама и премерете температурата на въздуха който влиза в купето. Ако е 7-10 градуса значи всичко е ОК. Все пак гледай да не е изпечена на слънце колата когато го мерите. Също така гледайте по тръбите около компресора да има конденз. Ако е защитата се чувства осезаемо загубата на мощност особено на по-високите предавки и го прави през много малък интервал от време.
                                П.П. Моята е без ФЛ, но е с 500 гр.
                                Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 21:08.
                                ----------------------
                                156 SW 1.8TS 07.2001
                                Fiat Tipo 1.4Mi
                                ----------------------

                                Comment

                                Working...
                                X